Τα «Π» παρουσιάζουν την ιστορία της PaloServices, μίας από τις πιο επιτυχημένες εταιρείας τεχνολογίας και διαδικτυακού marketing, η οποία έκανε το δυναμικό της ξεκίνημα το 2009, με το palo.gr, την πρώτη μηχανή αναζήτησης ειδήσεων στην Ελλάδα.
Η PaloServices είναι μια εξωστρεφής εταιρεία τεχνολογίας αιχμής (deep technology) που παρέχει υπηρεσίες ανάλυσης μάρκετινγκ (digital marketing), κοινωνικών μέσων και επικοινωνίας σε καταναλωτές και brands, χρησιμοποιώντας την πλέον σύγχρονη γλωσσική τεχνολογία. Καλύπτει μια επιχειρηματική περιοχή με πληθυσμό 120 εκατομμυρίων πολιτών στη Νοτιοανατολική Ευρώπη και υποστηρίζεται από τον Invest Horizon Accelerator της ΕΕ.
Η εταιρεία χρησιμοποιεί τεχνολογίες τεχνητής νοημοσύνης, μηχανικής και βαθιάς μάθησης για την παρακολούθηση και ανάλυση διαδικτυακών ειδήσεων και κοινωνικού περιεχομένου σε πραγματικό χρόνο.
Προσφέρει τρεις ξεχωριστές υπηρεσίες: PaloPro, Palo.gr και Palo News Digest.
● Το
PaloPro είναι μια βραβευμένη πλατφόρμα για την παρακολούθηση και ανάλυση της φήμης εταιρειών, brands, προϊόντων, οργανισμών και προσωπικοτήτων στο διαδίκτυο.
● Το
Palo.gr είναι μια ισχυρή μηχανή αναζήτησης ειδήσεων.
● Tο
Palo News Digest είναι μια βραβευμένη εφαρμογή για κινητά που περιλαμβάνει τις 10 κορυφαίες καθημερινές ειδήσεις με αυτόματες περιλήψεις.
Η εταιρεία ασχολείται ενεργά με την έρευνα και ανάπτυξη (R&D) και έχει συμφωνίες συνεργασίας με εγχώρια και ξένα πανεπιστήμια, δημοσιεύσεις σε διεθνή περιοδικά και επτά βραβεία/διακρίσεις σε διαγωνισμούς.
Οι τεχνολογίες αιχμής που χρησιμοποιεί η εταιρεία στο web crawler και στην ανάλυση συναισθήματος, έχουν πλέον κατοχυρωμένες αιτήσεις για πατέντες στις ΗΠΑ, την Ευρωπαϊκή Ένωση και την Ελλάδα.
Η PaloServices προσφέρει διάφορες δυνατότητες, όπως συγκέντρωση περιεχομένου, ομαδοποίηση περιεχομένου, αναγνώριση οντοτήτων ονομάτων, εξαγωγή περιλήψεων, ανάλυση συναισθήματος, ανάλυση θεμάτων, αυτόματη μετάφραση, ανάλυση πολυμέσων/ανίχνευση αντικειμένων και ανάλυση κοινωνικών δικτύων/ανίχνευση κοινοτήτων.
Στο social listening και monitoring, η τεχνητή νοημοσύνη χρησιμοποιείται για να αναλύει τα δεδομένα που σχετίζονται με την παρουσία και τη δραστηριότητα των χρηστών στα κοινωνικά δίκτυα. Αυτό περιλαμβάνει την ανάλυση των περιεχομένων που δημοσιεύονται, των σχολίων και των συζητήσεων που γίνονται, καθώς και την αξιολόγηση της δημόσιας γνώμης και των τάσεων στα κοινωνικά δίκτυα.
Η τεχνητή νοημοσύνη βοηθάει στην αναγνώριση του συναισθήματος του περιεχομένου, στην ανίχνευση των λέξεων κλειδιά και στην κατανόηση του συνολικού κειμένου.
Η εταιρεία συνεργάζεται με επιχειρήσεις όλων των κλάδων, όπως FMCG / Consumer Goods, Retail & e-commerce, Financial Sector, Telecoms, Energy, Pharmaceutical, Automotive, Marketing and PR Agencies, Political Parties & Figures, Public Figures, και Non-profits / NGOs. Η λίστα των πελατών περιλαμβάνει μεγάλα brands όπως L’Oreal, Nestle, Cosmote, Eurobank, Public, Unicef, ΔΕΗ κ.α.
Τα στελέχη της εταιρείας διαθέτουν υψηλή επιστημονική και τεχνική κατάρτιση, πολυετή εμπειρία και μεγάλες δεξιότητες, με το 70% εξ’ αυτών να είναι κάτοχοι μεταπτυχιακών τίτλων σπουδών από την Ελλάδα ή το εξωτερικό. Όπως είπε ο Brian Gentile, "η επιχειρηματική ευφυΐα τροφοδοτείται από την τεχνολογία, αλλά καθοδηγείται από τους ανθρώπους". Φιλοσοφία των ανθρώπων της εταιρείας είναι ότι οι επιτυχημένες λύσεις ανάλυσης απαιτούν τόσο καινοτόμα τεχνολογία όσο και εξειδικευμένους επαγγελματίες, με πάθος για τα Data και τα Social Media, που μπορούν να την αξιοποιήσουν για να προσφέρουν σημαντικές πληροφορίες και αναλύσεις.
Ο Παναγιώτης Τσαντίλας είναι ο CEO & Founder της Palo. Προηγουμένως, έχει εργαστεί για πάνω από 25 χρόνια σε ανώτατες διοικητικές θέσεις σε διάφορες ελληνικές και διεθνείς εταιρείες τεχνολογίας και υπηρεσιών. Είναι κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου στο ΙΤ από το Πανεπιστήμιο της Γλασκώβης και προπτυχιακού στον τομέα της Φυσικής από το Πανεπιστήμιο της Πάτρας. Είναι παθιασμένος με την τεχνολογία του Big Data και της μηχανικής μάθησης και έχει καταφέρει να εδραιώσει την Palo ως πρωτοπόρο και καινοτόμο στην Ελλάδα στους τομείς της αυτόματης συγκέντρωσης περιεχομένου από το Διαδίκτυο, της αυτόματης ομαδοποίησης των ειδήσεων, της αναγνώρισης οντοτήτων (NER), της ανάλυσης συναισθήματος (Sentiment Analysis) καθώς και της αναγνώρισης των χαρακτηριστικών (Aspect Mining).
Τα «Π» ευχαριστούν τον CEO & Founder της Palo Παναγιώτη Τσαντίλα και τα υπόλοιπα στελέχη της εταιρείας για τη συνεργασία τους αλλά και την παροχή των απαραίτητων στοιχείων.